Estmedica

Kaebuste lahendamise kord

Kõigil klientidel on õigus esitada kaebusi. Kaebustest saadav informatsioon on vajalik teenuse paremaks kujundamiseks ja aitab juhil vastu võtta otsuseid kvaliteedi parandamiseks. 

Kaebusega võib pöörduda otse registratuuri poole. Samuti saab kaebust esitada kodulehe kaudu (välja trükkida vorm ja saata aadressile Narva mnt 31, 10120 Tallinn). Anonüümse kaebuse puhul edastatakse asutusele informatsioon kaebuse kohta, kuid ei vastata kaebusele. 

Kõigile kontaktandmetega esitatud kaebustele vastatakse 21 tööpäeva jooksul alates kaebuse esitamisest. 

Kaebuste ja ettepanekute raamat asub registratuuris. 

Vajadusel võib pöörduda kliiniku administratsiooni poole: 

Tel 601 7703 

Narva mnt 31, 10120 Tallinn 

E-post info@estmedica.ee 

 

Haigekassa kontaktandmed: 

Klienditelefon +372 669 6630 või infotelefon 16363* ​(tööajad E–R 8.30–16.30) 
​​* Mobiiltelefonilt infotelefoni lühinumbrile helistades kehtib operaatori hinnakirjapõhine tariif:  
Telekomi võrgust 0,2278 €/min, Tele2 võrgust 0,23 €/min, Elisast 0,30 €/min. 

E-post info@haigekassa.ee 

Lastekodu 48, 10144 Tallinn 

 

Terviseamet: 

Tel 694 3500 

Paldiski mnt 81, 10617 Tallinn 

E-post kesk@terviseamet.ee 

 

Sotsiaalministeerium:  

 Tel 626 9301 

Gonsiori 29, 15027 Tallinn                       

E-post info@sm.ee

Registratuuri telefon 601 0194
Kirjutage meile info@estmedica.ee
Meie aadress Narva mnt. 31, Tallinn
Oleme avatud E-R 08:00-18:00

Viewport: x

Breakpoint: visible-xs visible-sm visible-md visible-lg

197 queries in 1,066 seconds.

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Rohkem infot. Sain aru